Alminnelige vilkår

ALMINNELIGE VILKÅR FOR KONSULENTARBEID

  1. Generelt.

Disse alminnelige vilkår regulerer forholdet mellom Bambus AS inkl alle av selskapets under-enheter og tjenester, og kunden i forbindelse med konsulentassistanse fra Bambus AS sine konsulenter, eiere eller ansatte. Alminnelige vilkår gjelder der hvor ikke annet er avtalt.

  1. Arbeidstid.

Konsulentens ordinære arbeidstid er i tidsrommet 0800 – 1600 og i mest mulig samsvar med kundens normale arbeidstid.  For en ordinær arbeidsdag faktureres  8 timer.  Overtidsarbeid faktureres med ordinær timepris.

  1. Kostnader.

Oppdatert:

Introduksjon

Ved Bambus as, forstår vi viktigheten av kontinuerlig støtte og vedlikehold for å sikre suksess for din digitale tilstedeværelse. Derfor tilbyr vi et utvalg av fleksible support-tjenester for alle våre kunder, inkludert underselskaper og tilknyttede tjenester.

Nye priser og vilkår (Gjelder fra 24.01.24)

På grunn av økte kostnader, økende arbeidsmengder og for å opprettholde vår høye standard på tjenestene, har vi justert våre priser og vilkår for support-tjenester. Vennligst merk at prisjusteringene ikke har blitt endret på 8 år, og de reflekterer nå markedets realiteter og våre eksperters verdifulle tid.

Timespris

  • Standard timepris: Kr 2.000,- ekskl. mva.

Gratis support

  • Alle kunder får 30 minutter gratis support hver måned.

Faktureringsbetingelser

  • Minste faktureringsenhet er per påbegynt time (60 minutter).
  • Alle tjenester som ikke er spesifikt avtalt på forhånd, faktureres per time. Disse nye vilkår overstyrer tidligere avtalte vilkår.

Supportpakker

Kunder kan velge mellom følgende forhåndsbetalte supportpakker:

  1. Supportpakke 1: 1 time per måned – Kr 1.900,- eks mva (timepris kr 1.900,-).
  2. Supportpakke 2: 3 timer per måned – Kr 5.100,- eks mva (timepris kr 1.700,-).
  3. Supportpakke 3: 5 timer per måned – Kr 8.000,- eks mva (timepris kr 1.500,-).
  4. Supportpakke 4: 10 timer per måned – Kr 14.000,- eks mva (timepris kr 1.400,-).
  • Pakkene må bestilles via e-post.
  • Fakturering skjer ca. den 15. hver måned, med betalingsfrist den 1. i påfølgende måned.
  • Ubenyttede support-timer kan ikke overføres til neste måned.

Hva inkluderer vår support?

Vår support dekker et bredt spekter av tjenester for å sikre optimal ytelse og effektivitet for din digitale strategi. Dette inkluderer:

  • Justeringer og oppdateringer av nettsider
  • Innholdsutvikling og -forvaltning
  • Grafisk design og produksjon
  • Utarbeidelse og distribusjon av nyhetsbrev
  • Rådgivning og implementering av markedsføringsstrategier
  • Annonsering og promotering

Tilleggstjenester

Ved behov kan følgende tjenester også inkluderes i supportpakken:

  • SEO-optimalisering
  • Sosiale medier håndtering og strategi
  • Webanalyse og rapportering
  • Kursing og veiledning i digitale verktøy
  • Alle tjenester som naturlig faller innunder selskapets virksomhet.

Juridisk

  • Alle avtaler og tjenester er underlagt Bambus AS sine standardvilkår og -betingelser.
  • Tjenester levert utenfor den avtalte supportpakken vil bli fakturert i henhold til standard timepris.
  • Bambus AS forbeholder seg retten til å endre priser og vilkår med forhåndsvarsel.
  • Support gjelder all kommunikasjon (telefon, epost, sms etc)

Kontakt

For mer informasjon eller for å bestille en av våre supportpakker, vennligst kontakt oss på olechristian@bambuscommunication.no eller 98102105.

For det enkelte oppdrag fastsettes prisbetingelser ut fra timepriser for den enkelte konsulent eller eventuelt fast pris for oppdraget.  Reiser mellom Bambus AS kontor og oppdragsgiver belastes etter statens satser.

Nødvendig reisetid innenfor ordinær arbeidstid belastes med normal timepris. Reisetid utover 1,0 time pr. t/r reise utenfor ordinær arbeidstid belastes med 50% av normal timepris. Lengre reiser i forbindelse med oppdraget skal være forhåndsgodkjent av kunden.

Reise- og oppholdsutgifter belastes kunden etter regning. Diett og evt. kilometergodtgjørelse belastes etter statens regulativ. Sekretærhjelp for evt.  rapportskrivning samt kopiering  belastes til de enhver tid gjeldende priser. Skriftlig materiale, dersom dette er en del av oppdragets resultat, leveres i 2 eksemplarer uten ekstra kostnad.

  1. Betaling.

Fakturering skjer i henhold til avtale.

  1. Offentlige avgifter.

Alle prisene er å forstå uten mva og offentlige avgifter. Det tas forbehold om evt. endringer i regelverket fra myndighetenes side.

  1. Endringer og tillegg til avtalen

Endringer i oppdragets innhold eller omfang kan avtales særskilt. Som tillegg til denne avtalen kan partene bli enige om nye oppdrag, rammetall for tid og kostnad, som avtales særskilt i hvert tilfelle.

8.Arbeidsmiljø.

Utføres arbeidet i kundens lokaler, skal kunden stille til disposisjon kontorplass med telefon, nødvendige møbler og rekvisita. Bambus AS personale skal ha normal adgang til ressurser og hjelpemidler som f.eks. tekstbehandling, kopiering o.l.

  1. Eierrett.

Alle resultater som oppnås under bistanden er kundens eiendom dersom ikke annet er avtalt.

Bambus AS kan fritt utnytte de generelle erfaringer, metoder og teknikker som opparbeides og eventuelt utvikles gjennom denne avtale. Bambus AS kan ikke uten kundens skriftlige samtykke utlevere konkrete arbeidsresultat til tredjemann.

  1. Taushetsplikt/sikkerhet.

Bambus AS har tidsubegrenset taushetsplikt for alle opplysninger, inklusive informasjon om personlige forhold, som han/hun erverver under arbeidet for kunden. Bambus AS plikter å rette seg etter oppdragsgivers retningslinjer og standarder med hensyn til denne type arbeid, samt for behandling av dokumenter og annen informasjon.

  1. Skadeserstatning.

Skadeserstatning omfatter, selv der hvor nedenstående force majeure-klausul ikke gjelder, aldri og ikke under noen omstendighet følgeskader eller skader som kan oppstå for kunden i forhold til tredjemann.

  1. Force majeure.

Streik, lockout, krig, brann, ulykke eller andre forhold som betraktes som force majeure, samt hendelser som Bambus AS ikke har kontroll over og som forhindrer, forsinker eller vanskeliggjør oppdraget, berettiger Bambus AS til en rimelig utvidelse av tidsfrister eller til helt å innstille oppdraget uten å bli skadelidende overfor kunden.

  1. Lovvalg.

Partenes rettigheter og plikter bestemmes i sin helhet av norsk rett.

  1. Tvister.

Dersom det oppstår tvist om tolkningen eller rettsvirkningen av avtalen, skal tvisten først søkes løst ved forhandlinger.  Fører forhandlingene ikke fram innen 21 virkedager, skal saken avgjøres av ved dom, med mindre partene enes om å bringe saken til avgjørelse ved voldgift. 

Tvister mellom partene fritar i seg selv ikke partene fra å oppfylle sine forpliktelser.

Personvern Preferanser
Når du besøker vår nettside, kan det hende at det lagres informasjon gjennom nettleseren, gjennom et spesifikt tjeneste, vanligvis informasjonskapsler. Her kan du endre dine preferanser. Vennligst husk at ved å blokkere noen typer informasjonskapsler, kan det ha innvirkning på opplevelsen av vår nettside og tjenestene vi tilbyr.